Veelgestelde vragen
Bij alle professionele voorstellingen (behalve bij jeugdvoorstellingen) is een pauzedrankje bij de prijs inbegrepen. Als er geen pauze is, staat er na afloop van de voorstelling een drankje voor je klaar.
Natuurlijk let onze huismeester op jouw spullen. Toch moeten we onze garderobe onbewaakt noemen.
Helaas je kunt dan niet zo maar de zaal in lopen. De route naar je zitplaats zal de voorstelling te veel verstoren. Onze huismeester probeert je, indien mogelijk, op een geschikt moment naar een plaats te brengen.
Het is niet toegestaan om beeld- en geluidsopnames te maken tenzij de artiest anders aangeeft.
Rondom ons theater kun je parkeren. Lees meer informatie op deze pagina.
In onze grote zaal is geluidsversterking aanwezig voor wie minder goed kan horen. Slechthorende kunnen bij de kassa speciale hulpmiddelen in bruikleen krijgen.
Ons theater is goed toegankelijk voor mindervaliden en rolstoelgebruikers. Je wordt door een theatermedewerker naar je plek in de zaal begeleid. Er zijn gehandicaptenparkeerplaatsen beschikbaar voor het theater. Wil je een rolstoelplek reserveren, neem dan contact op met de kassa 038-33173 73.
Kom eten in ons theaterrestaurant Salon 1891! Onze chefkok Marjan kookt voor de artiesten, alle medewerkers achter de schermen en er zijn een paar tafels voor bezoekers. Wij koken een 3 gangen maandmenu dat past bij het seizoen. Je betaalt vooraf het eten (€35,00 p.p.) en op de avond zelf de drankjes. Na afloop van de voorstelling kunnen wij de lekkerste borrelhappen voor je klaar maken!
Ben je iets verloren tijdens je bezoek aan ons theater? Laat het ons weten door een e-mail te sturen naar info@stadsgehoorzaalkampen.nl. We zullen je zo spoedig mogelijk laten weten of we jouw zoekgeraakte voorwerp hebben gevonden.
Ben je de ordermail met jouw tickets kwijtgeraakt? Geen probleem, je kunt je tickets eenvoudig bekijken in Mijn Stadsgehoorzaal. Klik hier om meer te lezen over Mijn Stadsgehoorzaal en hoe je bestelde tickets kunt inzien. Let op! Het is belangrijk dat je een account aanmaakt met het e-mailadres dat je hebt gebruikt bij het bestellen van de tickets.
Kun je toch niet naar een voorstelling? Als je 48 uur van tevoren jouw kaarten inlevert, krijg je een tegoedbon. Deze bon kun je gebruiken voor een andere professionele voorstelling in het lopende theaterseizoen. De reserveringskosten worden wel in rekening gebracht. Later ingeleverde kaarten kunnen wij helaas niet meer accepteren.
Bij reisvoorstellingen geldt een annuleringstermijn van 14 dagen.Je krijgt in geen geval geld terug.
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met de klantenservice:
Telefoon kassa:
038 331 73 73
Telefoon kantoor en verhuur:
038 331 73 43
Onze kassa is elke werkdag telefonisch bereikbaar van 10.00 tot 12.30 uur.
Heb je een vraag? Stuur dan een e-mail naar info@stadsgehoorzaalkampen.nl.